torstai 15. marraskuuta 2012

Tiskirätti


Minä en ole paljoa saanut tällä käsityörintamalla aikaan. Kaikki aika tuntuu menevän työtöiden ja kotitöiden parissa. Aina sitä uskottelee itselleen, että kohta siellä töissä helpottaa ja päivät muuttuvat inhimillisen mittaiseksi. Eikä niin kuitenkaan tapahdu. Ja kotona kuvittelee saavansa juuri kaikki pyykit pestyksi, tiskit tiskatuksi, vaatteet lajitelluksi ja paperit kasatuksi. Eikä niin kuitenkaan tapahdu. Miten tähän yhtälöön vielä saisi sen haaveiden koiranpennun oikein mahdutettua?!

Olen saanut yhden salaisuusjutun tehtyä. Ja yhden tiskirätin. Siinäpä se saldo viime päiviltä. Vaikka tiskirätistä on kyllä sanottava, että ihan yksin osasin tehdä tuon valepalmikon kirjasta ohjetta katsoen. Olen niin ylpeä itsestäni.

 

Äidillä on kuulemma tonttula pystyssä, kaikki langat esillä ja kutomuksia syntyy! Voi, että olen kade! <3 Äitiii, laita kuvia tonttulasta! Tosin pianhan minä sen pääsen katsomaan, kun viikonloppuna tapaamme. Laitan teille sitten viimeistään kuvia.

Sitä ennen vietämme kuitenkin yhteistä laatuaikaa k ä s i t y ö m e s s u i l l a !! Ehkäpä tapaamme teitä muitakin siellä?!


-inari

5 kommenttia:

  1. Hieno tuo tiskirätti! Ja sopii niin hyvin uuteen sohvaan ;}

    VastaaPoista
  2. Itsetehdyt ns tiskirätit ovat todella hyviä ja esim. keraamisenlieden niillä saa hyvin puhdistettua. Kivan näköinen tämäkin 'sohvan valtaaja' on.

    VastaaPoista
  3. Äitisi teki minulle tiskirätin ja olen siihen niin tykästynyt pessyt ja käyttänyt, olen yrittänyt siitä ottaa myös mallia ja huonoin menestyksin ja kuulin toiselta yrittäjältä samaa.

    VastaaPoista
  4. Kiva malli tiskirätissä, Kyllä itsetehdyt rätit ovat parhaita. Hauskaa messuilupäivää!

    VastaaPoista
  5. Olen ihan samaa mieltä, että itse tehdyt ovat parhaita. Ja Mieheni on innostunut niistä myös eikä ollenkaan pidä hankalana viedä niitä pesuun välillä. Ja tämä jos mikä puhuu itse tehtyjen rättien puolesta! :)

    inari

    VastaaPoista

Terveiseni Ketjusilmukoille!