torstai 17. tammikuuta 2013

Arjen pieniä iloja...


En malta olla vieläkin hehkuttamatta tätä arjen iloa.
 Niitä pieniä välähdyksiä, jotka tuovat hyvää mieltä. Niinkuin tämä ikivanha harmaa villapaita tai tuon pienen enkelin norjalaisneule.
Harmaan paidan olen ostanut Lampaanpolskasta, Lappeenrannasta ja pieni enkeli sai paitansa jouluksi. Sen tein Arnen ja Carloksen ohjeilla.



Enkelipussukan sain sisareltani lahjaksi, kuten niin monet muutkin pussukat ja laukut! Kaikista niistä iloitsen. Käsityöihmisellä ei voi olla koskaan liikaa pussukoita!



Kirjat tuovat minulle myös aina iloa. Paitsi muutoissa!!! Jotkut kirjat tulevat minulle niin rakkaiksi, että kuljetan niitä mukanani työhön ja vierailuille mennessäni. En raaski jättää niitä kotiin.
Tuossa enkelipussukan alapuolella on yksi niistä, Johanna ja Juha Tanskan kirja Silitä kissaa.



Rooibos-tee ja Mma Ramotswe tuovat arkeeni paljon iloa myös. Olen jo tuon sarjan kuudennessa romaanissa. Nuo kirjat ovat unilukemistani. On kiva mennä nukkumaan ja tapaamaan vanhoja tuttuja, ikäänkuin ystäviä!

Seuraava rakas kirja on muistikirjani, johon kirjaan tekemisiä ja ideoita sekä valmistuneita töitä. Löytyy sieltä pari puhettakin...





Muistikirjassani on olemassa eri osastoja, esim to do...
On kiva miettiä tulevia tekemisiä, unelmoida, mitä voisi tehdä ilahduttamaan jotakuta läheistä.

Tänä vuonna olen oikein ajatellut panna merkille kaikkea pientä kivaa, mitä ympärilläni on ja mitä kaikkea mukavaa tapahtuu.
Kun tulen illalla pimeään aikaan kotiin, palaa myrskylyhdyssä, tien päässä valo. Minua odotetaan! Piipusta nousee savu. Pesässä on tuli, että on tarpeeksi lämmintä kutojalle.
Lähde mukaan miettimään omia ilojasi!

Minä poistun nyt Mma Ramotswen seuraan... Terveisiä kiireisille kaupunkilaisille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terveiseni Ketjusilmukoille!